Puslapiai

2012 m. vasario 23 d., ketvirtadienis

River Island - nemokamas siuntimas ir neįvykęs pirkimas

Kartais blog'as veda į blogį :D.

Šiandien nieko neketinau pirkti. Tikrai tikrai.

Bet vat radau naujienlaiškį iš River Island kad siuntimas šiandien ir rytoj nemokamas. O tai mano mėgiamas reikalas :D



RI parduotuvė yra UK, taigi muitai negresia, galima prekintis daug ir ramiai.
Vis tik man ji nėra nei labai mėgiama, nei labai patinkanti.

Vėlgi, stiliukas toks ne mano, ir prekės nepigios. Nors, kiek skaičiau atsiliepimus, tai kokybė yra giriama ir tikrai verta tų pinigėlių.

Perverčiau visą RI asortimentą - drabužius, papuošalus, rankines. Vyrui, sau, vaikui. Ir nieko labai paperkančio ir perkamo neradau.

Tai tik vardan blog'o susimečiau į krepšelį shopping bag'ą, kurio man visai nereikia, bet tas ciuciukas au au...
Ir skystokai atrodantį megztukėlį, kuriame 30 proc. vilnos.


Gaunasi niekingi 6 svarai, kurie pavirs nelabai niekingais kokiais 26 Lt.

Kirba mintis pasilikti tik tą shopping bag'ą su šuniuku ir pasigrožėti, kaip RI man siunčia prekes už 1 svarą, bet tas megztukėlis irgi staiga pasirodo visai reikalingas, tad kiaulės RI parduotuvei nepakišinėju.

Ir vis tik lieku sutaupiusi - neveltui nežadėjau šiandien nieko pirkti.
Mano virtualioji Visa nepatinka RI ir nepraeina atsiskaitymas, gaunu grėsmingą užrašą "Sorry but there seems to be a problem with your card details. Please check them and try again, or try using another card."

Nesistebiu, nes ji dažnai neišlaiko internetinių parduotuvių išbandymo ir dažniausiai atsiskaitymams mano naudojamas yra paypal'as. RI atsiskaitymo paypal'u neturi, taigi jie praranda, o aš sutaupau 6 GBP.

Bandysit?
Primenu - jei tokia akcija (free ship) yra šiandien, greičiausiai bus ir vėl kada nors...

1 komentaras: