Puslapiai

2012 m. vasario 22 d., trečiadienis

Nekenčiu Crocs (brangiai), dievinu - kai pigiai

Crocs'ai man buvo, na ir dar kažkiek tebėra nesuprantama mįslė.

Pačioj jų atsiradimo ir masinio nešiojimo pradžioj burnojau ant jų labai smarkiai ir labai daug.

Šiandien vis tik norėčiau paspausti ranką tam žmogui (kompanijai) kuris juos sukūrė ir kuris juos išpiarino - galvoj netelpa: pardavinėti kaliošus už nežmoniškus pinigus :D

Dabar jau žinau (specialiai pagooglinau ir wikipedia žino viską), kad crocs'ų kompaniją sukūrė  3 draugai ir kad pirmiausia tai buvo SPA skirta avalynė (logiška, tik kodėl dabar jie nuolat gatvėse?). Pradžia jų buvo apie 2002 m. (maniau, kad anksčiau, tik tada masinė psichozė prasidėjo).

Pasirodo, kad nepaisant visos mano ironijos, jie šiokį tokį pagrindą pagyroms turi ir patentų krūvą irgi.

Fenomenas tas, kad pačių crocs įvaizdį gerokai menkina pasirodę fake'ai, t.y. jų visokios klastotės (maximoj matėt clogs'us papigiai), kai kurios gražesnės už originalus :D.

Lietuvoj pirkti crocs'us, ypač kai jie dar kainavo po/virš 100 litų man niekada nekilo net menkiausias noras. Mokėti už man negražius batus tokius gražius pinigus - jokiu būdu!

Tačiau nuolatinis tų skylėtų guminių maišymasis po akim nepraeina be rezultato, o internetinės kainos šiek tiek sumažino ir mano skepticizmą ta tema.

Štai europinė crocs online parduotuvė crocs.eu siunčia į Lietuvą už 9,95 Eur (apie 35 Lt.).
O tai man, nemokamo siuntimo fanei, visiškai nepatinka.

Tačiau jei užsakymas pasiekia 69 EUR (~239 Lt), tai siuntimas tampa nemokamas, o tai jau mano arkliukas. Na negi sunku pasiūlyti prisijungti draugei, kaimynei, nupirkti batus mamai ar vyrui - štai ir sumelė, kurios reikia.

Beje, tiesiog dabar imti, pulti ir pirkti nepatariu. Jie karts nuo karto pasišvaisto nuolaidom, akcijom ir kuponais - vat jų verta palaukti.

Dažna akcija: vieną porą perkant - antroji su 50 proc. nuolaida.
Retesnė: perki 2 poras, trečią gauni nemokamai.
Jei labai nekantru laukti nuolaidų, tiesiog užsiregistruokit naujienlaiškiui - ir pirmu el. laišku jums atsiųs15 proc. nuolaidą.

Jei crocs.eu neturi reikiamo dydžio, modelio, spalvos - visada galima kreiptis į brolį crocs.co.uk - siuntimo sąlygos iš esmės tos pačios, o šiandien kaip tik išmesta akcija, kad siuntimas nemokamas susiskrovus krepšeį už 20 GBP (~84 Lt.). Yra šiandien, reiškia bus ir kažkada kitą syk - laukimas atsiperka.
Nepaisant to, niekada iš čia nepirkau :D.

Fenomenas, tačiau vaikui nupirkau crocs kempiniuką ir patriką (o varge!) Lietuvoj, bet neišduodama savo shopinimosi principų - internetu. Nuostabu, bet pavyko juos pagauti per išpardavimą lietuviškoj parduotuvėj pigu.lt už 39 Lt. (5 Lt. pristatymas).

Tad nurašyti lietuviško interneto prekeivių irgi pasirodo nevalia. Tiesa, panašu, kad tai buvo to-o-o-ks laimės dalykas, kad pati vos supratau tą savo laimę - pačiupau paskutinę porą ir per kelias minutes visas išpardavimas toj svetainėj buvo baigtas, o išparduodami crocs tiesiog iššluoti.

Keisčiausia, kad šiuos priešinfarktinius siaubūnus mano vaikas (1.10 m.) mėgsta, pirmom dienom tąsėsi su savim jei ne ant kojų, tai bent rankose. Vis tik teisinuosi - pirkau aš juos vasarai į pliažą, taigi kaip ir SPA reikmėms, tam, kam jie ir buvo sukurti.

O štai dėl sekančių tokio rimto pasiteisinimo neturiu, bet svari priežastis yra jų svoris, kuris beveik besvoris.
Po iš pusbroliuko paveldėtų senų guminių batų praeitą pavasarį, kurie svėrė maždaug ketvirtadalį vaiko (na atsimenat dar visi turbūt tuos senuosius guminius botus), tai šie crocs jaunt mane nustebino laabai maloniai - sveria 268 g (C8/C9 uk arba lietuviškas 25 dydis).




O jūs ar dar/jau turit crocs'us?
Kada ir kodėl juos įsigyjot?

1 komentaras:

  1. Panašu, kad ir Crocs batai internetu irgi gaunasi pigiau nei pirkti Lietuvoje. Nors per pigu.lt taip pat buvau nusipirkus su gera nuolaida. Man tai labai patinka jų siūlomi botai, nes jie nepraleidžia vandens ir netraukia šalčio kaip kiti guminiai batai.

    AtsakytiPanaikinti