Puslapiai

2012 m. vasario 22 d., trečiadienis

Javari (de, co.uk, fr) - batų ir rankinių rojus

Tai pagaliau apie žadėtą javari reikalą.
Paskutiniu metu mano mylimiausia parduotuvė.
Gal reiktų sakyti trys mylimiausios - prancūziškasis, vokiškasis ir angliškasis variantai.

Jei nemokat nei vokiškai nei prancūziškai (arba atvirkščiai - mokat vokiškai, bet ne angliškai) tai visiškai ne bėda - visos svetainės analogiškos kaip 3 vandens lašai, taigi pasipraktikavus ant angliškosios galima puikiai tą patį kelią nueiti ir prancūziškoje (arba atvirkščiai).

Asortimentas - batai. Visokie. Visiems.
Rankinės ir piniginės.
Kuprinės ir dėkliukai mobiliems.

Siuntimas - mano mėgiamas nemokamas!!!

Asortimentas visose trijose skiriasi - jei nerandat svajonių batų vienoj, gal jie yra kitoj; o rankinė - antroj, piniginė - trečioj.
Jei atsisiųsit daiktą, kuris jums netiks, nepatiks ar šiaip kažko nelips - galima jį grąžinti atgal. Kadangi šito išbandyti man neteko, tai nesu tikra, kas padengtų siuntimo-grąžinimo išlaidas, tačiau manau, kad tikrai galima sutarti ir dėl to. Siuntimas atgal galėtų kainuoti apie 12-13 Lt., tad nėra kažkas laaabai baisaus.

Kainos - gaudomos, t.y. gali būti brangiai, bet galima sulaukti-surasti ir pigiai.
Pigiai man reiškia pigiau nei pas mus.

Mano labiausiai vykęs pirkinys - pavasariniai laisvalaikio geox iš prancūzų per akciją pagauti už 35 Eur (~121 Lt). Lietuvoj kadangi į geoxus nedrįsdavau net dairytis, tai nesu tikra - gal ir pas mus būna toookių kainų (jūs randat? - apačioj yra komentarų vieta).
Aišku ir dar krūva batų vaikui. Šiuo atveju man kažkaip itin sunku įjungti stabdžius :).
Tai visų nepasirodysiu, bet vat paskutinys pirkinys iš prancūzų buvo odiniai (tikiuosi, nes prancūziškai temoku Cherchez la femmesandaliukai už 12,14 Eur (~42 Lt.). Na tiesiog maksimine kaina, bet neiškeliant kojos iš namų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą