Puslapiai

2012 m. gruodžio 29 d., šeštadienis

Kai apsirengi ir pasipuoši internetu - tai ir maistas į namus pats ateina: e-maxima


Iš tikrųjų turbūt ne dėl pačios maisto internetu pirkimo esmės, o dėl tam tikro laikotarpio mano gyvenime e-maxima tapo tikru nerealiu atradimu.

Reikia pasakyti, kad niekada nebuvau Maximos kaipo prekybinio tinklo gerbėja, man kažkaip artimesni buvo kiti PC.

Bet e-maxima išties pakeitė mano apsipirkimo įpročius. Aš sutaupau krūvą laiko, išvengiu vaiko cypimo ir isterijų realioj parduotuvėj, nevarstu ieškodama kur prisiparkuoti ir svarbiausia - man nereikia tįsti kilograminių maišų namo - ypač kai prisiperku kokių miltų, kruopų ar konservuotų produktų: malonūs berniukai viską užtempia man iki namų, ką ten namų, virtuvės durų.

Tai keli faktai "žaliam pirkėjui", kuris nedrįsta pirkti maisto internetu:

1. Pristatymas nuo 79 Lt. nemokamas. Iki tos sumos - 10 Lt.
Na bent man tikrai ta suma niekada nesudaro problemų, nes realioj parduotuvėj sugebu daugiau nesąmonių prisirinkti už didesnę sumą - o čia yra laiko korekcijoms, visada matai krepšelio sumą, nereikia nustebti prie kasos, kad atrodo nieko neperki, o moki kaip už kažką gero ir daug...

2. Paprastai jei darai užsakymą anksti ryte, galimas pristatymas jau tos pačios dienos vakare. Bet dažniausiai aš užsakinėju be streso kitai dienai. Užsakyti atvežimą galima anksčiausiai nuo 9 ryto iki 21 val. vakaro kiekvieną dieną.

3. Neturiu jokių nusiskundimų, kad agurkas parinktas papuvęs ar apelsinas žalias, nors oranžinis :D. Dažniausiai kokybiškai parenkamos daržovės, vaisiai, mėsa ar pan. Kita vertus, jei kažkas netinka/nepatinka, visada galima grąžinti kurjeriui atgal.

Čia aš prisipažinsiu esu visiškai nerealus klientas - niekada nieko nesu grąžinusi ir dažniausiai nieko netikrinu, bet tą lemia faktas, kad kol kas neturiu neigiamso patirties, išskyrus vieną atvejį, kai vietoj pakuotės su 3 skirtingom paprikom gavau kažkokią paplyšusią su 2. Net ir nebuvau tikrinus prie vairuotojo, tačiau pakako foto ir maxima padengė nuostolį.

Na ir prie tų begalinių pliusų, keli minusai:

1. Ne visos prekės, ypač akcijinės, būna prekyboj (tiksliau turbūt konkrečioj Maksimoj, berods veža iš Akropolyje esančios parduotuvės, jei neklystu), o užsakydamas to nežinai, taigi jei užsisakai tarkim ingridientus kažkokiam pyragui, o paaiškėja, kad būtent pagrindinio įdaro jam neatvežė, tai problemų yra.
Aišku, galima pasirinkti, kad nesamas prekes pakeistų analogiškomis ( na vietoj 2 klasės citrinų kilogramo, gautumėt  3 citrinas 1 klasės), bet man kažkaip tie substitutai nepatinka, tai aš niekada nesirenku pakaitalų. Taigi jei nėra mano mylimo batono, tai ir taškas, batonas nepristatytas.

2. Sunku nusistatyti svorius - tarkim reikia 1 agurko, tai kiek imi - 300 g., 400 g.? Kiek sveria citrina ar kiek bananų įeina į 1 kg?

O šiaip krūva mano pagyrimų Maximai už iniciatyvą ir inovatyvų sprendimą - man asmeniškai iki pilnos laimės tetrūksta, kad būtų įgyvendintas pristatymas visoj Lietuvoj.

Dar ta proga peržiūrėjau savo pirkinių istoriją, tai panašu, kad esu padariusi apie 70 užsakymų per visą E-maximos gyvavimo ciklą, ir kažkaip manau, kad tai tik pradžia :D.







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą