Puslapiai

2012 m. kovo 1 d., ketvirtadienis

Nėra banko kortelės - nėra gyvenimo internete :D

Tyla blog'e kelias dienas dėl tokios niekingos priežasties - pasibaigė mano internetiniams pirkimams skirta virtualioji visa.

Štai ši geroji nuostabioji puikioji (tik tada, jei joje yra įnašų :)



Tokia nervų iškrova buvo, kad net mamai liepiau atvažiuoti pabūti su vaiku, kad nuvaryčiau į visiškai man nepatogioj vietoj esantį banką atsiimti atnaujintos kortelės.

Mama susirgo, tai mandagiai atsisakė. Ir dar ilgai niekaip nesuprato, kodėl negaliu išsiimti grynų ir pagyventi kelias dienas be kortelės... Kodėl kodėl... todėl todėl, mama :)

Taigi paskutinę kortelės galiojimo dieną (o tai reiškia - paskutinę pirkinių dieną !) - su mažium išsiruošėm į Gedimino pr., pakeliui įgrūdau jį tėčio priežiūrai, o pati pagaliau gavau nuostabią, baltą ir su teisinga mano pavarde (ankstesnioji vis buvo mergautine) kortelę.

Taigi ta proga pagyrimas mano CITADELE bankui - pas jį turėjau virtualiąją Visą, o dabar kažkodėl vietoj jos išduodamas Mastercard Virtual, bet esmės tai nekeičia.


Man virtualiosios kortelės patinka dėl paprastos priežasties - kiek įdėjai, tiek prapirkai, kiek įnešei - tiek išleidai.
0 kortelėj - 0 pirkinių.
Taškas.

Nors ir didelis žmogus rodos jau esu, bet vis dar nepasitikiu kreditinėm kortom, ir, nepaisant visos bankų agitacijos, vis dar prieš jas atsilaikau, nors yra duodama dienų kredito padengimui ir tada niekas nekainuoja ir bla bla bla, bet ne, ne man šita daina :D.

Kortelė prieš nosį, einu jos registruoti Paypal, nes jie mane jau užvertė lūdnais laiškais, kad mano kortelė "is expiring", t.y. miršta :).


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą