Puslapiai

2012 m. kovo 7 d., trečiadienis

EBAY - unikalu, čia daug perku :)


Jei crocs mano akim žiūrint yra unikalus (greičiau prastąja prasme) reikalas, tai EBAY yra visiškai unikalus pačia puikiausia ir nuostabiausia prasme.

Savo internetinio pirkimo karjerą kažkada seniai seniai ir pradėjau Ebay.
Kadangi pradžia - tai ir pasvilęs blynas buvo, o kalbant pirkimo internete prasme  - kainavęs daugiau pinigų, nei galėjo ir turėjo.
Bet vertinkim tai kaip įmokas už mokslus internetinio shopingo tema :).

Tik nesigąsdinkit - niekas neapvogė, neapvogė ir nepakišo fake'o ar fufl'o.
Tiesiog ieškodavau pirkti iš tų pardavėjų, kurie siųsdavo tiesiai į Lietuvą.
O tokių mažuma.

Dabar esu gudresnė - perku EBAY, nurodau pervežėjų į Lt adresą ir ten gaunu siuntinius. Atvežimas į Lietuvą kainuoja 2 svarai (8,40 Lt.) už kilogramą. Būna ir pigiau.

Taigi iš esmės prie kiekvienos EBAY perkamos prekės su siuntimo išlaidom, pagal svorį primetu 1 ar 2 svarus (~4,2-8,4 Lt.) ir vu-a-lia - turiu galutinę kainą ir nereikia pirkti tik iš tų prekeivių, kurie siunčia į mūsų bananų respubliką.

Ebay, kaip žinia, iš esmės dideeeelis, turbūt pats didžiausias pasaulyje, internetinis aukcionas. Randat prekę - statot ir laimit, arba ne.
Pavojinga azartiškiems žmonėms - pagavus kablį kartais permokama vien iš azarto didinant statymus :).

Beje, pirmasis rimtas mano pirkinys iš Ebay buvo tas a la virtuvinis kombainas Magic Bullet, na pamenat, toks:

Prieš tiek metų jį pardavinėjo Lietuvoj gimtojoj už kelis šimtus litų, man jis atsiėjo gal nepilnai 100, tiksliai nebepamenu vis tik.
Bet su juo buvo smagumėlis.
Pirkau gi tai angliškajam EBAY.
Vyrui nerodžiau ir nesigyriau - ketinau gavus padaryti staigmeną.
Kai gavau, staigmena buvo ir man  - juk kištukas tai angliškas!!!
Mano džiugų susijaudinimą greitai pakeitė ašaros - verkiau tupėdama prie išpakuoto kombainiuko su krūva indelių, stiklinėlių, skirtingų spalvų apvadėlių stiklinaitėms - gi kad atskirti, kur kieno kokteilis. O man jau rodės, kad tų kokteilių tai nebebus :D.

O vyras tąsyk mane išgelbėjo - sukonstravo-gavo-atnešė kažkokį srovės keitiklį (tikrai nežinau, kaip jis vadinasi), kuris buvo didesnis už kombainą, tačiau su juo kombainas veikė ir puikiai man tarnavo, kol buvo iškeistas į normalų virtuvinį kombainą.

Taigi pasakėčios moralas:

- Statykit tik pasitikrinę visas galimybes, apsišniukštinėję, kiek tokie daiktai vidutiniškai kainuoja arba už kiek paprastai (buvo) parduodami aukcionuose.

- Išsiaiškinkit siuntimo į Lietuvą galimybes: su konkrečiu pardavėju arba susiraskit pervežėjų kontaktus.

- Neskandinkit klaviatūros ašarose, jei nepasisekė laimėti norimo daikto. Interneto pirkimų istorija tokia - jei toks daiktas buvo vieną kartą, bus ir kitą!





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą