Puslapiai

2012 m. vasario 20 d., pirmadienis

Neišbandyta Bottega Verde

Keista (jei nesakyti "kvaila") bet apžvalgą pradedu nuo neišbandytos parduotuvės Bottega Verde.
Sritis - kosmetika, parfumerija, visokie kūno maloninimo ir vonios niekučiai, kuriais vonia lengvai apkraunama, bet sunkiai prašluojama.
Lokacija - Italija. Džiugina vienok, nes siųstis kosmetiką iš kokių kiniečių man visada šioks toks nonsensas.
Užkliuvo akis už šios svetainės, nes nemokamas siuntimas nuo 35 EUR., kas yra apie 121 Lt., ir kas yra labai lengvai paliekama lietuviškose kosmetikos parduotuvėse a la "Drogas", "Eurokos" ir pan., o jei tai kokia "Kristiana" ar "The body shop" - tai ir dar lengviau.

Dar Bottega Verde man gražiai skamba. Mano neišlavintai ausiai - kaip kokios vyninės pavadinimas :D.

Tai kadangi tie 35 EUR lyg ir neblogas paskatinimas, tai susimetu maždaug už panašiai į krepšiuką:
Taigi man telpa 6 prekės - visos su nuolaida (kitaip kur kaifas :)?), plius dovana - kūno prausiklis 50 ml. ir nemokamas siuntimas.

Jei būčiau dar godesnė, ir susidėčiau prekių už 45 EUR - gaučiau dar vieną dovaną... Na tiesiog be stabdžių parduotuvė.
O dar dar dar - jei dar maža - prašom, specialus pasiūlymas porcelianinių (?!) indų rinkinys 18 vnt. už niekingus 8,90 EUR. Yra ir daugiau tokių a la specialių pasiūlymų, bet šitas žaliai baltas man labiausiai užkliuvo.



Ties kokiu krepšelio dydžiu sugebėsit sustoti?

Einu bandyt :D

2 komentarai:

  1. Visai nieko, domina jau ir mane siunta iš šios parduotuvės nes kainos tikrai nesikandžioja. Tikrai neblogai. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Puiki parduotuvė. Džiaugiuosi atradus šį perlą. Žinoma, chemijos netrūksta, bet kvapai nerealūs, nuolaidų dažnai darp. Tris metus, kol studijavau Italijoje naudojausi tiek pati, tiek šeimai ir giminaičiams parveždavau dovanų. :) Gaila, kad nėra filialo Lietuvoje...

    AtsakytiPanaikinti