Puslapiai

2012 m. vasario 21 d., antradienis

ASOS - akis paganau, bet dar nepirkau...

Asos.com gerbtina ir mylėtina dėl kelių priežasčių:

- siunčia nemokamai į Lietuvą be apribojimų;
- yra Anglijoj, taigi negresia papildomi mokesčiai.



Aš tikrai dažnai pavartau asos, bet iki šiol kažkaip nieko ir nepirkau.
Na, sakykim stiliukas toks ne visai mano.

O ir GBP kursui vis pakylant, ne visai malonu ten pirkti, žinoma išskyrus sale skyrių.

Nors pasirinkimas ten - didžiulis. Žinau, kad daugelis moksleivių įdomesnių suknelių ieško ir randa būtent čia (išleistuvėms, šimtadieniams ir pan. progoms)
Asortimente - batai, rankinės, aksesuarai ir aisku drabužiai.
Daug drabužių...
Vyriškų ir moteriškų.

Asos rasit ir nežinomų, ir mums visai girdėtų ir matytų brand'ų - Accessorize, Vero moda, Vila, Mango, Miss Sixty ir kt., ir aišku - pačių ASOS. Galima išsifiltruoti ir pirkti tik norimus prekinius ženklus.


Man pačiai dabar kažkaip po naminių treningų tapo baisiai gražu suknelės, tai vat ir vėl užmečiau akį - lyg ir galėtų būti mano stiliuko, lyg ir 12 GBP (~51 Lt.) , bet dydžiai likę tik silkinėms.


Asos reiktų aplankyti ir rankinių bei piniginių skyrių.
Vat tarkim pati paprasčiausia be didelių pretenzijų piniginė už 7 GBP (~30 Lt.)

Ir dar varvinu seilę į šitą laisvalaikio-kelionių rankinę.
Na bet 35 GBP (~147 Lt.) dar gerokai mane stabdo ir ilgokai stabdys. Palauksim, kol asos paskelbs papildomas nuolaidas - jie tą daro gan dažnai.

Didelių skundų asos linkme negirdėjau, iš esmės kokybė labiau atitinka kainą, nei neatitinka.
Tai jei pabos vaikščiot po LT rūbų parduotuvs - pabandykit pasidairyti po asos: gal kas ir suvilios.

Aš vis tik einu dar į sukneles pasižvalgyti,..

1 komentaras:

  1. Apsimoka siuntų siuntimas iš asos vien jau dėl to, kad nemokamai o kur dar tai, kad nėra jokių apribojimų. Verta atkreipti dėmesį.

    AtsakytiPanaikinti